1. Covid-19aren aurreko Protokoloa

Dokumentu hau garatu da Hezkuntza Sailak ikasturte hasieran argitaratutako protokoloa kontuan hartuta. Gure planak higiene eta antolakuntza-neurriak jasotzen ditu, eskolaz kanpoko jarduerak ingurune segurua izateko ikasle, irakasle eta monitoreentzat.

2020-2021 Ikasturteko Gida

Eskolaz kanpoko jarduerak ezinbesteko osagarria dira gaur egungo Ikastolaren hezkuntza proiektuan.

Asko dira Guraso Elkarteak eskolaz kanpo kudeatzen dituen kultur eta kirol jarduerak. Arduradunek musu truk egiten duten lanari esker, kalitatezko ekintzak antolatzen ditugu haur eta gazteen zaletasunak kontuan hartuz.

Arduradunen Gida

Jarraian, Eskolaz Kanpoko Jardueren Arduradun/Delegatu zeregina gauzatzen lagunduko dizuten jarraibide batzuk aurkituko dituzu.

Eskerrik asko zure lankidetzarengatik! Zu gabe hau guztia ezinekoa izango litzateke!

DIGE Info-Delegatu izatea

Gida honetan delegatua izatea zertan datzan azaltzen da.

DIGE Info-Delegatuen Gida azkarra

Gida azkar honetan delegatuen oinarrizko zereginak azaltzen dira.

DIGE Info-Nola Partekatu

Familiekin informazioa partekatzeko gida: