2022 honetan ere, ikastolako Guraso Elkarteak Bilboko Guraso Eskolaren sarearekin bat egingo du eta iaz hasitako ekimenarekin jarraituko dugu.

Gurasoentzako eskola hau BIGEk antolatzen du, eta familiak kezkatzen gaituzten hainbat gai jorratzeko aukera eskaintzen du. Hainbat arlotako adituek lagunduta, elkarrekin partekatu eta ikas dezakegu gure seme-alaben hezkuntzari buruz.

Familien artean harrera ona izan du eta aurten 25 familiak izena eman dugu. Talde bakarra sortu da eta denon artean aurten jorratu beharreko gaiak adostu ditugu:

• Hezkuntza emozionala
  • Sexu hezkuntza
  • Tekonologia berrien arriskuak

Aurreko gaietan, zeharka, “Arauak eta mugak” ere landuko ditugu.

Otsailean hasi gara lehenengo tailerrarekin eta hurrengo 3 saioak programatuta ditugu:

• martxoak 10
  • martxoak 24
  • apirilak 7

Saioak, oraingoz, on-line izaten ari dira, Soma elkarteak eskaini digun plataforman.

Parte hartu nahi baduzue edo zalantzarik izanez gero, hona idatz dezakezue:

ek-kultura@deustukoikastola.org