2018-2019 Eskolaz-kanpoko ekintzei buruzko informazioa

1) Irailaren 10etik 21era eskolaz kanpoko ekintzetan aurretik izena emanda duzuen eskarietan aldaketak egiteko aukera izango duzue (izen-emate berriak edo bajak egindakoetan). Izen-emate berriei dagokionez, lehentasuna emango zaie ekainean egindakoei (aurten matrikulatu berri diren ikasleak izan ezik). Eskariak egiteko, ekintza bakoitzeko arduradunarekin harremanetan jarri beharko zarete dagokion helbide elektronikoaren bitartez (dokumentu hau ikusi)

2) Irailaren 10etik 20ra bitartean informazioa emateko bilerak antolatuko dira. Bilera hauetan posible izango da ekintzetan izena-ematea eta taldeen informazio espezifikoa jasotzea. Bilera hauten parte hartzea garrantzitsua da ekintza bakoitzeko informazioa jasotzeko.

3) Ikastolako webgunean bileren datak jakitera emango dira. Arratsaldeko ekintza gehienak 10etik 14ra doan astean izango badira, eguerdikoak 17tik 20ra doan astean izango dira.

4) Irailaren 23tik aurrera ez dira izen-emateetan aldaketarik baimenduko. Hortik aurrera egiten diren aldaketak %25ko galera izango du ekintzaren kuotan.

Partekatu berria:
2018-2019 Eskolaz-kanpoko ekintzei buruzko informazioa